119786653_3494939693907484_7594987654651683329_n

Hallo karpervrienden, Mijn naam is Junior Maes. Ik woon in Wallonië, weliswaar nabij Geraardsbergen. Waar ik ben opgegroeid en waar het karpervirus is ontstaan. De tijd van gsm en tablet bestond nog niet dus kon je mij na de schooluren terugvinden op de dender. Een klein riviertje om de knepen van het vak goed aan te leren. Door de jaren heen zijn er nog verschillende kanalen & rivieren de revue gepasseerd. Zowel in België als in Frankrijk. Enkele jaren geleden ben ik uiteindelijk begonnen op een groot syndicaatwater alsook betaal wateren in frankrijk. De kennis die ik door de jaren heb opgedaan hebben mij daar enorm veel succes gebracht. Ook was ik sceptisch tegenover readymades omdat ik altijd met freezerbaits heb gevist. Ik moet zeggen dat ik zelf ondervonden heb dat daar geen enkel verschil meer in zit. Vanaf dag 1 dat ik met het kwaliteitsaas van T-baits vis zijn mijn vangsten als een raket naar omhoog geschoten. Als er mij de vraag gesteld word, welk aas raad je mij aan, dan heb ik een klaar en duidelijk antwoord klaar! – – > T-BAITS ALL THE WAY! Tight Lines, Junior.

Ik ben Gerrit Van den Berghe,
Mijn hobby is mijn passie en dat is uiteraard vissen..
Het hengelsportvirus zat dus al van bij mijn geboorte in het bloed.
Mijn passie voor vissen heeft zich uiteindelijk verankerd in het karpervissen.
Dit doe ik het liefst op grote waters en op rivieren en kanalen.
Tot aan de waterkant
Greets
Gerrit

Ik ben Gerrit Van den Berghe, Mijn hobby is mijn passie en dat is uiteraard vissen.. Reeds in de eerste jaren van mijn leven vertoefde ik dikwijls met mijn vader aan het water en wist ik al snel mijn eerste visjes te vangen. Het hengelsportvirus zat dus al van bij mijn geboorte in het bloed. Mijn passie voor vissen heeft zich uiteindelijk verankerd in het karpervissen. Dit doe ik het liefst op grote waters en op rivieren en kanalen. In normale tijden zitten er telkens een paar jaarlijkse buitenlandse vistripjes tussen al probeer ik deze wel te combineren met een gezinsvakantie. Sinds 2018 vis ik met het aas van T-baits en geloof me het vertrouwen hierin blijft alleen maar groeien. Tot aan de waterkant , Greets Gerrit

124982906_403407214365263_5723387133263529682_n

Ik ben Wouter en sinds een jaar of 6 actief in het karper wereldje. Mijn eerste vis heb ik zelf nog gevangen op een hengel van de big boss . Na die eerste kennismaking met drillen van een vis was ik meteen verkocht. Ik ging na enkele keren vissen direct aan de slag op toch wel een groot water in de streek waar ik nog steeds graag mijn vis vang en waar ze mij dus zeer regelmatig kunnen aan de slag zien. Verder vis ik ook af en toe in Noord Frankrijk waar ik toch ook al een mooie reeks vissen heb mogen landen. In de toekomst ga ik natuurlijk mijn horizon nog uitbreiden en nieuwe waters opzoeken. Met het top aas van T-baits kunnen we overal ons mannetje wel staan. Tot aan de waterkant!

123059932_786354601939863_7880874537179299567_n

Ik ben Dammekens Dimi , DAMMEKISH voor de vrienden, ik ben 42 jaar en vis nu toch al een 30 jaar op karper, bijna al mijn vrije tijd gaat naar het vissen toe, het liefste vis ik openbaar, en het liefst van al op moeilijke wateren, heb daar meer plezier aan, vis nu bijna 2 jaar voor t-baits kon het merk al door Gerrit vdb en ben bij het team gekomen door Pedro nu de baas van t-baits, het aas is prijs kwaliteit zeer goed en word samengesteld met de betere producten die op de markt zijn ,zou zeggen aan iedereen die het zou willen uit proberen het aas, zeker doen je zal er geen spijt van hebben, Greets Dimi & tot aan de waterkant !

123798469_1139756676426423_5334106657727778589_n

Hallo iedereen. Ik ben D’Hoker Tim karpervisser in hart en nieren. Op mijn 12 jaar ben ik zowat begonnen met Vissen .Van zodra ik mijn eerste karper ving was er een bepaalde adrenaline dat toesloeg in mijn lichaam die er tot op de dag van vandaag nog steeds is. Nu bestaat mijn visserij vooral in mijzelf uitdagen harde circuit waters en grote meren bevissen waar gewerkt moet worden voor succes te boeken. Die vangsten geven mij de voldoening & euforie die ik zoek. Ook de natuur en de rust geven mij een gevoel van vrijheid! Het Aas Van T-Baits heeft mij al bijzondere vangsten opgebracht, Mijn vertrouwen is dus torenhoog in de producten! Voor elk type water kan Pedro u het juiste aas aanbieden. T-baits staat voor kwaliteit en vangsten! Tot aan de waterkant!!

123074272_911196489411487_7610207388895173329_n

Ik ben Gerrit, 35 en al van mijn 10 jaar gepassioneerd visser. Vanaf de 1ste keer dat mijn klein lanceke met de pier volledig krom sloeg, was ik verkocht. Ondertussen zijn de tijden iets veranderd en zijn er enkel maar karpervissers bijgekomen. Ik ben iemand die veel energie steekt in observatie en zal niet snel uitpakken als er geen tekenen van vis zijn. Verder moet je natuurlijk vertrouwen hebben in je aas, gezien de lange dagen die we soms kloppen voor soms die ene vis. Vele beginnen er enthousiast aan, maar druipen ook even snel af als de vangsten uitblijven. Met T-baits ga ik overal instant met vertrouwen op pad. Ik vind er voor alle jaargetijden mijn goesting. Verder staan we niet stil en zijn de producten sterk mee geëvolueerd. See you on the bank !

69892340_2316130915367038_5298285271391928320_n (1)

Hallo ik ben Brecht ik vis nu al een goeie 10 jaar gericht op karper. Net zoals bij vele onder ons zijn de kriebels overgeslagen als ik nog een kleine jongen was dat mee ging gaan vissen met m’n vader. Ik sla geen enkele uitdaging uit de weg voor m’n visserij. Mij kan je vinden op grote en kleine waters openbaar of privé. En elke vis telt bij mij groot of klein ze hebben elk hun karakter. Ik ben 3 jaar geleden overgestapt naar Tbaits en ik mag zeker niet klagen van m’n vangsten. m’n vangsten zijn alleen maar gestegen en ik vis nu met de hot banana en ik moet zeggen deze is een toppertje uit het assortiment 🔥🍌😉 Greets brecht

125316417_648887762458876_5924466004217777436_n

Mijn naam is Fabio Verberckmoes afkomstig uit oost -Vlaanderen . Als een geboren visser ging ik als jonge gast samen met mijn pa veel gaan vissen op witvis en karper ondertussen ben ik 21 jaar en vis ik nog altijd op witvis met mijn pa maar ben ik vooral een karpervisser in hart en nieren. Mijn favoriete visserij in België zijn grote meren en obstakelvisserij. Ik probeer ook elk jaar naar Frankrijk te gaan omdat dat toch altijd eens iets anders is . Ik heb door de jaren heen met veel verschillende producten gevist. Maar nu ik al reeds twee jaar met T-Baits producten vis heb ik op alle wateren dat ik bevist heb steeds topresultaten geboekt ! Het vertrouwen in deze producten is dan ook torenhoog. Alvast bedankt aan Pedro en het hele team voor het vertrouwen en hopelijk tot aan de waterkant. 🎣 Ps: wil je op de hoogte blijven van mijn vangsten check mijn Instagram pagina @fabio_verberckmoes_fishing

123661238_701493180743757_2787718865431948720_n

Hallo beste karpervrienden , graag had ik mij eventjes aan jullie voorgesteld. Mij naam is Cisse en woonachtig te Vlaams-Brabant. Dat karpervissen mijn favoriete bezigheid is had je waarschijnlijk al begrepen. Ik vis al van op jonge leeftijd hier op een lokaal watertje maar op karpervissen is zo een 10 jaar geleden begonnen. Wat begon als een hobby groeide al snel uit tot een passie, vele onders ons zullen wel begrijpen wat ik bedoel 😉. Met fierheid kan ik ook vertellen dat ik deel uitmaak van de T-BAITS crew! Nog geen minuut spijt gehad dat ik deze keuze 3j geleden heb gemaakt , vissen met top aas maakt toch het verschil! Ik vis meestal op kanalen (zeekanaal, Leuvense vaart) en grote waters spreken mij ook wel aan kwestie van uitdaging. Jaarlijks probeer ik toch ook een tripje naar Frankrijk in te plannen. Als ik maar aan het water kan zitten , al is het maar om te observeren en om in de natuur te vertroeven . Dit was het zo wat en misschien is tot aan de waterkant. Greets Cisse

46173981_2149006858477010_2820227757374439424_o

Hallo allemaal, Mijn naam is Manu Het vissen is mij met de paplepel ingegoten. Mijn vader is fanatieke witvisser dus was het niet echt een verrassing dat ik deze mooie hobby ook zou gaan beoefenen. Eerst veel op witvis gevist en dan overgeschakeld naar het karpervissen Het virus heb ik opgelopen nadat ik op een betaalwater in eigen land een paar prachtige vissen mocht landen. Daarna was ik helemaal verkocht. Ik vis het hele jaar door op deze prachtige vissen want ik vind dat elk seizoen wel zijn charmes heeft. Als ik ook maar even tijd heb ben ik aan de waterkant te vinden. Toen Pedro de eigenaar van T-baits mij vroeg om bij te treden in zijn team heb ik natuurlijk geen seconde moeten twijfelen om ja te zeggen 🤩 Vol vertrouwen gaan we met dit kwaliteitsvol aas naar de waterkant 🎣